Ny vecka igen!

mmmm, va kan man säga, tiden den går och går men kommer aldrig till dörren! :)

Gårdagen gick snabbt, sov till elva, sen var vi en sväng hos jockes exarbetskamrat å lämna halsbanden, som dom beställt. Var även och rösta, vilket jag tycker är viktigt! För om man inte är med och påverkar, så har man ingen rätt att klaga!
Yasse å Denny kom inom en stund, precis innan vi skulle iväg och rösta.... så deras besök ble inte långvarigt, men trevligt var det! Annars hände bara det vanliga, promenad med Theo å flängandet för älskling, som äntligen har insett att det kankse är dax att ta körkort! :) Men när han får tummarna ur, är en annan fråga! Tänker inte tjata på honom, för det tjänar inget till... Har ja lärt mig nu! Älskar dig ändå baby <3. 

Denna dag har med gått fort! Varit å handlat, ja vet knappt va ja ska skriva om denna dag! Gjort det vanliga.. hihihihi
Kvällen tänker jag spendera med att läsa en bok, eller kolla film! Vilket jag såg i en annan blogg, att det tydligen var skiit tråkigt, utan det var bara sex, drugs and rock and roll som gällde! Vilken tur att alla är olika... hihihihi Men de ska bli skoj att läsa deras blogg iaf, För våran lilla by är inte alltid så skoj, så nu kan man ju läsa om vad man går miste om, eller vad man slipper genomgå! hehehe

Helgen hade ja tänkt spendera mycket tid på mina smycken, vilket inte har hunnits med, blir ju så när man sover bort hela dagar. Men moster, ditt halsband kommer! :) Har gjort lite på det, men tar nya tag på torsdag eller till helgen! :)

Nu i veckan så är det jobb som gäller, jobbar tisdag, onsdag, torsdag, fredag, men det är dagtid så ja klagar absolut inte! Vill som sagt ha 100 % dagtid, jag hoppas den tiden kommer för mig med!

Nu blir det duschen... Kramis till er alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0