Nu var det kvällen!

Snart, om bara en timme börjar Greys anatomy! wiiii Är såå långt mellan varje avsnitt ju! :) Och om 10 minuter ca, börjar roomservice.. vilket också är bra! Gillar jonny å mattias... Men först måste ja duscha!
taccosen var god, men både ja å jocke ble så mätta så vi mådde illa! Dum som man är äter man lite till bara för att det är gott! Suck, Suck, Suck... Har även fått tvättat idag. tvättkorgen är tom! kan ni tänka er, e den aldrig annars! ;)
Imon ska man jobba, efter min 5 dagars ledighet, ska bli gött det!

Nä, nu springer klockan iväg! Höres la imon! Kramis


Kommentarer
Angelica - fyrbarnsmamman

jag bor i en by just utanför vindeln :)



Ja men nu borde ju sommaren komma hit oxå snart tycker jag.



kan säga att tvättkorgen aldrig lyckas bli tom hemma hos mig, haha.

2009-06-04 @ 10:26:04
URL: http://tvattlapp.blogg.se/
NADJA - MEN KALLAS BARBIE

Fin blogg :)

2009-06-04 @ 13:20:37
URL: http://barbienadja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0