Ett litet fult hjärta... :)

Så då har man gjort ett halsband till! :) Ett litet hjärta...  Som inte blev som ja ville det, men det e såå svårt att få formen rätt!! Jätte fult blev det inte, De funkar att använda iaf... va tycker ni??

Ett sånt kankse ja kan försöka göra te dig moster?? Hade du vatt intresserad av det?? Fast ja gör ett helt halsband av pärlor, inte bara ett läderband...  fast vill du bara ha det i läder går de med bra! Du bestämmer! :) Å ja lovar hjärtat blir finare! Ska i så fall lägga ner all min ork å koncentration i hjärtat! :) Eller du har en annan  ide?? Är lättare om du kommet med lite förslag, så gör något åt det! :) å sen skulle jag vilja ta kort på öronhängena å armbandet nån gång! Om det går bra?? :) Vilket meddelande det blev te dig Nice nu! hehehe

Här kommer bilden på halsbandet iaf:

     


Kommentarer
Moster Nice

JA!!! Det ser jättefint ut. Tänkte direkt när jag såg de att ett sånt vill jag ha. Litar på dig vad det gäller pärlor eller läderband. Det är du som kan det här:) Kram

2009-06-06 @ 09:09:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0