Fredag

Så då har man en natt kvar, sen e man ledig i två hela dagar, Tjoohoo... :) Jobbar imon natt, inget ja känner för, har försökt få in en vikarie, men ja e ju sent ute, så ja visste nästan att ja inte skulle lyckas. Var ju först meningen att ja å jocke skulle åkt iväg på en liten semester,  men de blir ju inte så nu! Snyft! Ja ja, e bara att gå dit å jobba! ska ju vara en sovande natt, nu hoppas ja bara att ja får sova med. Men det får tiden utvisa... :)

Sitter just nu å väntar på jocke, ska till hans föräldrar å grilla, Magareta ville fira att hon har semester nu, vilket ja får vänta på i 4 hela veckor till! :( VILL HA SEMESTER NUUU!
Hade planerat från början att ja skulle ha från nästa vecka å 4 veckor framåt. Men nu blev det inte så, fick inte som ja ville... Trist men sant!
Sen lär ja glo på Greys anatomy, om ja känner mig själv rätt! hihihihihi

Ha en underbar kväll, får bara hoppas att det inte börjar åska... Hatar åska är livrädd för åska!

Nu kom Jocke....

Höres å störes... Kramis


Kommentarer
Angelica - fyrbarnsmamman

nej jag har ju inte det. Fast vissa säger ju att vara mammaledig är som semester, har de rätt så ja då har jag ju det ^^



Jag får ju i alla fall vara hemma med familjen och det är det som egentligen är semester ju så jag ska inte klaga :)

2009-07-03 @ 22:30:41
URL: http://tvattlapp.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0