Sverige vann igen.. :)

Sverige e ju bara bäst! :)

Tack för en bra och väldigt rolig promenix kussen.. :) de får vi göra om.. redan imon.. hi hi hi hi...

Blev lite fel idag... skulle ju in å fixa lite i halmstad.... skulle köpa present te jockes föräldrar! Men ja räkna tiden helt fel.... så ja fick stressa som bara den, och kom givetvis en halvtimme försent... !!!! *Skäms* Men det gjorde så klart inget, dom e världs bäst.. :)

Jocke tjatar som bara den, så nu får ja inte skriva mera!  han ska la få som han vill, min söte underbare älskling!

Kramis // Tess


Kommentarer
Moja

Tack själv för den mysiga stunden idag...=D...Ring mig direkt när du ser detta.... om inte jag hunnit före...!! (ingen fara, vill bara fråga en sak) Kramisar

2009-01-22 @ 01:12:40
URL: http://marialindholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0