Fredag kväll! :)

Har precis pratat med kussen, hon och en vän ska ut ikväll och vill ha med mig.... låter jätte lockande, men ja tror ja struntar i det... Är ju inte så van att festa, å imon kväll e det personalfest, tror inte att ja pallar två festkvällar på raken... hihihihi... Börjar ju bli gammal! :D Eller inte.... Tiihii

Har precis diskat efter maten, blev ris, kycklingröra alé Lena och till den en väldigt frisk å god sallad! Nu närmast väntar duschen, men ska först visa några bilder, jag tagit under dagen... :)


Efter att ja vatt å vaccinerat mina två små älsklingar, så lät ja transportburen stå framme, ni vet av ren lathet... Den ska ju igentligen stå i förådet, men ja glömde den hela tiden och efter nån dag märkte jag att Conrad självmant gick å la sig i den å sov... så nu får den ju stanna uppe i lägenheten, för Conrads skull... :)

Visst e han sööt!




Och sen har vi bilden på när jocke kom hem, Theo var jätte glad då.. :)




Och sen en bild till på Conrad... Min stora å fine kise!




Och så avslutar ja med en bild på theo.... <3




Kramis på er alla.... // Tess


Kommentarer
Moja

Älskar den stilen conrad har... hahaha... han e sååå grymt fräck...

2009-01-25 @ 20:38:28
URL: http://marialindholm.blogg.se/
Moja

Älskar den stilen conrad har... hahaha... han e sååå grymt fräck...

2009-01-25 @ 20:38:41
URL: http://marialindholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0