I brist på annat!

Utmaning!
Alla som har en blogg, och läser detta är: UTMANADE!!  
♦ ♦ ♦
Snusar du?
Nää, absolut inte!
♦ ♦ ♦
Röker du?
Kan la hända... :(
♦ ♦ ♦
Gör du frukosten själv? 
Jopps
♦ ♦ ♦
Har du suttit i rätten?
nä, eller har nog vatt, när ja gick i skolan, kommer inte riktigt ihåg!
♦ ♦ ♦
Harr du slagit ner någon?
nää, inte allvaligt ialla fall!
♦ ♦ ♦
Har du pussat någon av samma kön?
Ja de har ja säkert!
♦ ♦ ♦
Har du varit på strippklubb?
Nää
♦ ♦ ♦
Vad gör du när du blöder näsblod?
Stoppar upp pappersbitar som man rullat ihop lite! Fast ja har nästan aldrig näsblod!
♦ ♦ ♦
När grät du senast?
Igårkväll, när ja kom hem från jobbet!
♦ ♦ ♦
Vem kan du prata om allt med?
Min älskling, Yasse, Moja
♦ ♦ ♦
Har du solglasögon?
Ja
♦♦
Skriv en mening på engelska
Hello, My name is Therese
♦ ♦ ♦
Vem pussade du senast?
Älskling..
♦ ♦ ♦
Vem kramade du senast?
Älskling
♦ ♦ ♦
Vad är din högsta önskan just nu?  
Att livet ordnar upp sig för mig och älskling, så vi kan gå vidare mot familjelivet på allvar!
♦ ♦ ♦
Vad heter ditt hårspray du använder?
Vet faktiskt inte vad det heter, Men använder det knappt
♦ ♦ ♦
Vem gillar älskar du?
Älskling, familjen, vännerna, mina djur
♦ ♦ ♦
Vilken färg har du på tröjan du har på dig? 
Svart
♦ ♦ ♦
Känner du någon som heter Niklas?
ja.... Men hur hör denna fråga hit???
♦ ♦ ♦
Har du bärbar data?
Jaa.. Hade inte vatt på nätet så ofta annars!
♦ ♦ ♦
Är du blyg?
Ja, i situationer jag känner mig obekväm i....
♦ ♦ ♦
Vad tänker du på just nu?
Att snart e det kvällen, va ska vi äta??
♦ ♦ ♦
Vad ska du göra nu?
Fixa någon mat...
♦ ♦ ♦
Vart hittade du den här listan?
http://majalotta.blogg.se



Kommentarer
Anonym

tack så mycket:)

2009-02-13 @ 20:55:39
URL: http://pyraa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0