Onsdag!

Om några timmar åker jag till ullared igen! hehehe Man kan nästan tro att jag är ett ullaredsfreak! Men denna gång åker jag med mamma, syster, hennes kompis å systers farmor!

Titta precis på biggest loser, var några som fick åka hem å träffa sina familjer! Å tårarna kom med en gång! Tänk vilken förändring dom genomgår! Avundas dom lite, men förhoppningsvis ska ja med genomgå den förändringen!

Sen sist ja skrev har de inte hänt så mycket! Är väl därför ja inte skrivit! hahaha

Idag är första vinterdagen för i år! Vakna å de va alldeles vitt ute, tyvärr inte av snö, utan av frost! Men de e en härlig känlsa, man får allt lite jul känslor!

Nähe, om man skulle göra sig klar för avfärd!

njut av dagen...

Kramis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0