Försäljare...

Det jobbiga med att bo i laholm är dessa försäljare! Men idag tycker jag synd om den som var hos mig! Var en försäljare från canal digital.
Det ringer på dörren, Evelina öppnar och försäljaren frågar Evve om hennes mamma eller pappa är hemma! :) Och Evve svarar mm.. jaa?? Och när hon vänder sig om och jag får se hennes min, så börjar mitt okontrollerande skrattanfall!!! Ja försökte med all min kraft att förhindra det, men hur jag än försökte så gick det inte!! Tårarna ran på mig och jag var alldeles hög röd i ansiktet!
Nu tror säkert försäljaren att ja skratta åt henne, men det gjorde jag ju inte, ja skratta åt situationen! Men har aldrig vatt med om något liknande innan, att ja reagerat så, har ni??

Annars har ja inte gjort mycket idag... Suttit en del med mitt smycketillverkande och så har ja ju vatt å handlat en julklapp! Å mat å sådant!

Å nu ska ja duscha, sen måste ja sova, ska jobba imon!

Kram Kram


Kommentarer
Evelina

haha hoppas inte hon tog illa upp:P Men kul va de :D De e sånt som bara händer dig och mig :P

2009-12-09 @ 07:56:35
Tess

Absolut! :) Händer bara oss! :) Ja, hoppas hon inte tog illa upp!!!

2009-12-09 @ 18:08:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0