Halloween...... buhuuu

Idag är en viktig dag för mig och min älskling. :) Ja å jocke blev tillsammans för fem årsen... Men vi har inte firat så mycket för att jag har jobbat å sluta inte förrän fyra i eftermiddes! Och sen har vi vatt på vår årliga gravrunda... Åker runt och tänder ett ljus på dom gravar där någon som betytt något ligger. är faktiskt väldigt fint och fridfullt!
Och från och med idag är jocke fastanställd. e sååå gött.... att inte behöva bekymra sig för om man har jobb eller ej! :)

Ja då var snart halloween över! Vad har ni hittat på ikväll? För mig är det dax för sängen, är mega trött, sover väldigt dåligt när ja jobbar och jag måste vara utvilad tills imon, för då e det dax för jobb igen... Så sov gott alla goa å glada vänner... // Kramis Tess



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0