Vilken dag.. Tihi..

Kom isäng sent igår.. :D hitta min gamla idol dvd sen 2004.. så ja satt uppe å kolla på den tills klockan var två. Imorse var ja å jocke å antorp å hälsa på Görel Gis.... Var väldigt skoj å träffa honom igen. Efter det att Jocke börjat jobba ringde Maria, hon ville ha hjälp med att skaffa msn, inte för att ja e så jädra duktig på det men ja gick över för att försöka iaf, Å ja lyckades... Va inte så svårt. Å nu ikväll har ja vatt på fotboll, Lillebror spela, Fick se honom göra ett mål.. Brukar alltid missa det annars. :D Maria å thea va också med och så träffa ja mamma, mormor och moster Nice å Linda plus alla mina kusiner där. Halva släkten... ha ha ha ha Men nu till varför ja döpte detta inlägg som ja gjorde. ;D När ja kom till fotbollen och körde runt för att leta parkering så backa ja på en stor blomsterkruka! Typ var planterat ett träd å en massa blommor i, så de va en STOR kruka.. ha ha ha de konstiga va att ja såg trädet i backspeglen, men ändå så fortsatte ja å backa... ja e skum, Men de ble inge märke på bilen iaf.. tur va det... Kommer snart jocke hem, å då blir det sängen, ska nämligen jobba tre timmar mitt på dan imon, sen ska ja ha vaken natt på det, så ja måste hinna sova lite med. Kram Kram på er alla // Tess


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0