Uppdatering... <3

Hej hej.... :D Va ett bra tag sen ja skrev nu, men ni vet det e sommar å då vill man la inte sitta vid datorn hela tiden... :D Va har hänt.. hmm... JO ja har fått en placering på örta i Laholm i höst.. känns bra att slippa bensinkostnaden... Eftersom ja slipper köra fram och tillbaka till Knäred. Men ja kommer ji sakna min brukare å personalen.. Men man kan inte få allt här i världen.. Min lillebror Filip har blett tonåring! :D Grattis till dig.... Å om en vecka fyller min andra lillebror Oskar år.. :D Igår var ja fylle taxi åt örtagården, dom var ute i melbystarnd på starndhotellet på deras räkafton. :D Å min bil börja ju krångla när ja var påväg till hisult. typ sluta växla å sånt.. hmm fattar inget..? så ja fick byta bil hos mamma å köra hennes bil sista biten, å sen när ja kom tillbaka för att hämta min bil, så funka den som vanligt igen... skumt som satan..... Ida Fredag har ja inge planerat än, ska ju jobba imon, så de blir la lugnt... Just nu sitter ja å väntar på Jocke, som ska komma hem från arbetet, e lite avundsjuk på han, för han går på sin semester nu... e ledig i två veckor... Ja har ju inte semester förrän vecka 33 å 34.. så de e ett bra tag kvar.. :( Men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge! eller hur man nu säger.. ha ha ha ha.... Ha de fint.. kram Tess


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0