Fredag...

Igår var det julbord med jobbet, var hos Lotte på "förfest" (där även Tim var med en stund, via msn då) innan det va dax för maten, så där go mat, men ja e ju kräsen som bara den. Och sen efterår var det "efterfest" hos Lotte, var jag, Lotte, Nina (en liten stund), Annelie och Anette. Vi spela med andra ord, å som vi skratta... var faktiskt riktigt trevligt... Tack Lotte för att vi kunde vara hos dig och för att du bjöd på så många goa cider.. :)

Äntligen en ledig helg, har typ jobbat två helger på raken nu, å det känns... hmm... hänt idag... ja har trimmat Theo hela dagen.... lilla stackarn, han tycker inte om det alls, men han blir så fin efteråt.. :) och nu ikväll ska ja bara njuta av min ensamhet, jocke kommer inte hem förrän imon eftermiddag.... Är längesen man var själv hemma över natten.
Ska faktiskt ut å gå med Maria sen.... Har inte träffat eller pratat me henne på länge nu... bara träffats lite snabbt imellanåt... Kul å träffa Thea med... e ju också ett tag sen...

Nu ska ja sätta mig i soffan å titta lite på tv... Kramis // Tess


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0