Rufs, Arg & Kläder

Jag måste ju bara visa er det rufsiga håret min dotter haft hela dagen ;) 

Titta noga så syns det <3



Det var så rufsigt att hon blev jätte arg på mig (!)



Har precis beställt en overall, nya mössor och ett par vantar till min lilla älskling! Var ute och gick innan ikväll med henne i selen, och även om jag pylsat på henne lager på lager med kläder var hon kall när vi kom hem! Speciellt om händer och fötter. 

Har ni något bra tips på varma skor nu till höst/vintern?

Nä, nu är det minsann dax för sängen!! Hoppas och håller alla tummar jag har att det blir mer sömn inatt! 

Kram och God Natt <3 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0