Nätter & Kyrkis

Nu sitter jag i soffan, slö, efter en mysig förmiddag på kyrkis. 
Nätterna är inte toppen just nu med Minea. Vaknar minst tre gånger mellan ett och halv sex. Har ju varit så bortskämd innan, när hon somna nio och vakna vid fem första gången. Men jag älskar att vara mamma ändå :) Skulle inte byta ut det mot något! 

Ska väl säga att alla dagar är inte toppen och dom första tre månaderna har varit jätte tuffa och jag har inte mått bra alls. Inte kul med en tjej som panik skriker flera timmar om dagen!! Men en vecka innan hon blev tre månader, vände det!! :) Har tagit några veckor, men nu är jag på banan... Panik skriket har i stort sett varit borta! Tack och lov! Har bara varit nån timme, nån dag ibland och då kan jag hantera det, jag själv blir inte förtvivlad, utan orken finns där till att vara stark. <3 

Just nu sover mitt allt, men det är oroligt. Så jag tror hon vaknat snart. 

Evelina och Minea på kyrkis innan idag. (Minea tycker Evelina är världens bästa fröken) 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0