Lycko känslor, Premiär & Matta

Idag ville mitt hjärta starta dagen klockan sex med att mysäta i en trekvart, vilket var välbehövt för mig, då jag fick slumra till ett tag till ;) 

Sen hör och häpna, fick jag vara ute och  gå en hel timme! :)) Vilka lycko känslor det plockade fram i mig! 



Förra veckan hade jag och Minea premiär både på öppna förskolan och kyrkis! Var hur mysigt som helst, var där med en av tjejerna från föräldra kursen. 
Hade tänkt försöka gå på det varje vecka :) Behövs för humöret hos oss båda. 

Nätterna har fortsatt med många ät stunder, så jag får väl acceptera att så är fallet nu och göra det bästa utav det :) Det kommer ju ändras igen. Så fort man tror att man har koll på läget ändras ju allt. Ha ha ha 

Snart ska vi iväg och handla en matta som ska få äran att plocka upp all skit från vagnen, så jag slipper få in allt i huset hela tiden! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0