Jobbet, bortskämd & stuprörs jeans

Idag har vi varit och besökt mitt jobb, grabbarna tyckte det var jätte spännande att äntligen få träffa Minea. Dom undra ju så klart om jag saknade jobbet. Vilket jag kände idag när jag var där att jag gjorde :) Men jag vill och ska vara hemma tills nästa år nångång ändå. 
Fick jätte fina kläder och en söt nalle av mina fina kollegor. (Visar bild senare) Så bortskämd man varit med sånt. Har inte behövt köpa några kläder sen Minea föddes alls. Det är först nu som jag behöver göra det :) 

Och på tal om kläder. Hennes overall och nya mössor har kommit idag. Tänkte ta en sväng ner till "stan" och hämta dom sen. Behöver även köpa ett nytt handledsskydd, det jag har nu luktar vidrigt!!! Ska ju ändå använda det några veckor till och jag måste ha det på varje gång jag lyfter/bär Minea. Så för att kunna tvätta dom måste jag ha två! 


Försökte ta en bild på Minea igår för att visa hennes otroligt söta men opraktiska stuprörs jeans. Men det var lättare sagt än gjort. Så ni får stå ut med den suddiga bilden. :) 

Snart kommer älskling hem och då hoppas jag Minea vaknar, hon har sovit i flera timmar nu :) Annars får jag nog väcka henne. Så natten inte blir förstörd. 

Puss & Kram 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0