Helgen som var...

I lördes var det dags för Jockes riktiga första cross tävling! Visst har han kört klubbmästerskap men de e ju lite som träning det med. :)

Jag, Minea och Evelina var så klart på plats! Minea var så duktig... Hon tyckte det var roligt att kolla på alla crossar som körde förbi! Det låter mycket och händer något hela tiden. Plus alla färger det finns på både crossar och kläder... Wiiho så roligt.. Ha ha ha
(Givetvis hade Minea hörselkåpor på sig)

Evelina har en super söt bild på henne sen i lördes, men har inte fått den än.. Min mobil var lite knasig i lördes så jag hade den avstängd och liggandes hemma. Tog en massa batteri snabbt och var alldeles varm! J**LA iPhone 5!! Men efter någras timmar avstängd funkar den igen?! Synd tycker jag... Vill inte ha den längre. Har nog aldrig vatt så besviken på en lur innan som på den. Men men, tur att det är ett ilandsproblem.. Ha ha ha

Söndagen gick i trötthetens och gnällighetens tecken hos hela familjen! Alla hade vi något att klaga över :) Jag och Jocke hade ont lite överallt och Minea var trött och extra hungrig hela dagen. Tar på kraften att vara på cross tävling!

Idag blir det lugnt för vår del, ska ner på stan i eftermiddag och köpa laholmaren... Måste ju ha tidningen nu när älskling är en liten liten lokal kändis!

Vill ni läsa, kan ni läsa den här:
http://www.laholmstidning.se/article/20130908/SPORT/130909368/1262/-/arvidsson-forst-i-mal



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0