Samma stol, tråkiga inlägg :) & fredag

Igår var jag ute och gick hela dagen, förutom några få timmar på eftermiddagen när jag var hos min farmor och farfar och hälsade på. Snuttan fick minsann sitta i samma stol som sin morfar eller ja alla som varit bebisar efter min pappa i släkten suttit i ;) så nu är hon medräknad där! 


Lycklig var hon i alla fall ;) 

Har faktiskt tror det eller ej en hel del besökare, men får inte många kommentarer, så jag drar slutsatsen att jag skriver tråkiga inlägg! Ha ha ha stackars mig! :) 
Men jag skriver för min skull, så de så! ;) 

Ikväll är det fredagsmys igen, min fredag ser ut som alla andra dagar, efter att Minea lagt sig börjar min träning. Upp för att trösta snuttan femtioelva gånger. Till slut tröttnar jag och lägger mig själv istället och då sover hon tryggt, tyst och lugnt! <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0