Reflektera...

Har den senaste veckan funderat kring mitt liv. Händer så otroligt mycket just nu, både positivt och negativt. Både i närheten av mig och på avstånd från mig, men som ändå berör. Är så svårt att förklara. 

Är viktigt att bara stanna upp tiden, fundera på vad som är viktigt och köra på det man känner. 

Är en person som väldigt lätt låter det negativa vinna över det positiva och har fått detta sagt till mig på ett sätt jag inte riktigt kan acceptera av en vän. Men vi alla känner olika och det är okej. 
Vill man inte eller inte orkar så vill inte jag vara i vägen. 

Så jag har sållat bland mina tankar och kommit fram till bra saker! :) 
Så det var bra att det hände ändå. Allt dåligt för något bra med sig, är det inte så man säger? 

Med detta sagt säger vi nu god natt :) 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0