Längtan!

Läser överallt om hur folk längtar tills dom får julpynta!! Gahh tänkte jag för en stund sen (senast imorse)... Lugna er!! ....

Men just nu i detta ögonblick börjar jag också längta ;) bara pytte lite... Kan bero på dessa godingar, köpta på tinzimara! 



Förra året julpynta vi knappt något alls, var bara advents pynt som kom upp, kommer inte ens ihåg om vi skaffa gran ens!? Mådde ju inte så bra och hade ingen ork alls!! Men i år ska min fina flicka få uppleva sin första jul!! Så speciell känsla det ger en! <3 




Kommentarer
♣ Ida - Hon som föddes med LKG

har sett många som har hunnit julpynta redan :p en av våra grannar har haft adventsstakarna och julstjärna i fönsterna i några veckor :)

Svar: Lite tidigt enligt mitt tycke :)
Theresé Lindholm

2013-11-25 @ 15:15:25
URL: http://idahtt.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0