Vår! :)

Idag har det varit riktigt vårigt ute! Lite kallt i vinden dock! Men har nog vatt skönast ute än så länge!

Igår hade jag tänkt ha värsta tvättdagen! Fick tvättat en maskin och städat toaletterna, sen simma tvättstuge golvet i vatten! Så jag hälsade "glatt" Hej stopp i avloppet!!
Men imorse vid kvart i åtta kom räddningen, bajs bilen var här och sög rent huset :)

Så idag har jag tvättat, tvättat, tvättat, bäddat spjälsängen, tvättat och tittat på några avsnitt av vampire diaries! Känns skönt att få gjort av med lite av tvätten i alla fall! Får fortsätta på söndag och tvätta! Har värsta berget!

Ikväll ska jag äta frallor och tårta! ;) Gott!! Systers pojkvän fyller år!

Vad ska ni andra göra?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0