När kommer du bebis....?

Nu vill vi ha ut dig!! Gärna igår! ;)

Mina känslor just nu går upp och ner! Känns häftigt men ändå overkligt att man ska ha en liten bebis! Någon som är beroende av en, behöver en...

Har idag varit hos BM, allt var bra som tur är! :) <3

Har även pratat med försäkringskassan! Dax att sätta sig in i föräldrapenningen... Inte det lättaste, men det börjar arta sig. Ikväll ska jag och älskling sätta oss igen och skicka in det. Har ju bara gravididetspenning imon med.. Sen får man börja plocka på föräldrar dagarna!

Nu ska jag leka hemmafru och börja med maten! Ha en solig dag! :)



Kommentarer
Jennica - mamma till Melwin

vad spännande att det snart är dags :) själv hann vi gå in i vecka 43 innan lillkillen bestämde sig för att komma ut!

2013-05-16 @ 13:37:16
URL: http://mammajennica.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0