Lycka <3 & Ifånen trasig

Igår var det dax för BM besök! Allt var bra ned Lill hjärtat! Känns lika skönt varje gång! <3 Men min BM tror att det blir en stor bebis! Vilket jag med har trott ett tag! Är stor som ett hus! Så inom två veckor från och med igår så är bebis välkommen! :) Kan vänta en vecka till, men sen får det va nog! ;)

I tisdes upptäckte jag att något stort hade lossnat i min iPhone! Min nya "fån" som jag haft i ca 2 månader! Dunkade och hade sig i den, om man skaka den.
Så igår var jag och besökte en tre butik och lämna in den! Så nu får vi se hur lång tid detta kommer att ta! Som tur är har jag ju min 4a kvar :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0