Värsta natten i mitt liv!

Har jag precis haft!
Att ha maginfluensa är inte världens mysigaste, men att ha maginfluensa när man är gravid är fasiken värre!
Trodde flera gånger under natten att nu har förlossningen startat! Sicka magkramper jag har haft! Sen lägga på feber... Visst har jag haft feber, men så här hög feber har jag inte haft sen jag flytta hemifrån!

Nu mår jag hyfsat ok, haft lite feber idag med, men inte så hög! Hoppas på att få sova i natt... Vill inte spendera en natt till i soffan!

Känner av lite träningsvärk i ryggen, mellan skulderna!! Kan det va allt ulkande och kräkande kanske?

Nä läsa lite och sen se fram emot en HEL natts sömn!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0