Sommartid :)

Då var den här... Den efterlängtade sommartiden! :) Nu ska ju bara våren komma också! Tycker allt vi fått en pytte lite försmak av den idag! :)
Solen lyser och det är riktigt gott väder ute!!

Hittills idag har det städats, tvättats och bilen har även fått sig en omgång :) Går snabbt när vi hjälps åt jag och älsklingen! Visst bilen har han skött själv, där vill han inte ha min hjälp... Men här inne har han dammsugit och torkat golven och jag har gjort det andra!! Men skit va ryggen tar stryk eller fogarna kanske det är eller så är det någon blandning kanske!?

Nä nu får det vara färdig gnällt! :) Vila en stund och sen bege mig mot affären!

Ha en härlig försmak på våren dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0