Hmm...

Har nog råkat ut för en helgsjuka!?

Dom senaste veckorna har jag antingen lördagen eller söndagen varit deppig! Riktigt böl deppig!
Min tanke är att det är då jag slappnar av och börjar funderar! Har inte tid med det på veckorna!
Som jag sagt innan har jag svårt att acceptera att jag inte kan utföra allt jag vill! Det är ett av mina "små" problem, dom andra går jag inte in på här!

I alla fall, hade min Depp dag igår, men den gick över på kvällen när jag var hemma hos syster på kalas! Såå skönt när det släpper! :)

Idag har jag plockat lite i all röra här hemma och städat toaletterna! Även lite tvättning håller jag på med! Hatar att ha rörigt!

Solen skiner, så jag funderar på att hitta ett ställe i trädgården med lä, så man får njuta lite :))

Ha en toppen söndag, mina vänner!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0