Depp..

Har en sämre dag idag! Känner mig nere, lite smått deppig!!
Tar på mina psykiska krafter att inte klara av allt jag gjort innan!
Men det är för en "kort" stund sägs det... Men jag kan inte njuta av att vara gravid! Är jätte svårt!!
Klart jag vill att mitt hjärta ska ha det bra, och man ska ju dagdrömma mycket! Men man vet inte vad som väntar, hur kommer det vara o.s.v...

Får höra när andra berättar, men det är ändå svårt att förstå!

Bara alla måsten hemma... Jag orkar inte... Jag hittar inte styrkan alls!

Här sitter jag och gnäller!! Jag är gravid inte sjuk!!! Tragiska mig!

Imon är en ny dag...



Kommentarer
Elin 22år & vill bli mamma

Önskar jag kunde ge dig styrka, men en styrke kram här!

2013-03-17 @ 13:29:55
URL: http://eluus.blogg.se
Maria

Känner igen det där. Kände samma sak första graviditeten. Är svårt att ta till sig andras historier och man blir frustrerad på hela grejen. Men försök se det positiva... Snart sitter du med liten och njuter till tusen. Det är såååå värt det.. Jag lovar! Skickar lite energi och styrkekramar <3

2013-03-17 @ 14:42:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0