Konstigt - Läskigt & sommar med Ernst.

Nått larm gick här hemma innan idag! Hade precis ammat Minea och var på ovanvåningen å bytte blöja, helt plötsligt börja det tjuta!!? Har inte en aning om vad det var för något. Trodde det var brandlarmet eller något, lät som det kom från källaren, men innan jag hann ner så sluta det!? Konstigt, läskigt & oroande! Men men efter det har det inte vatt mera.

Tittar ni på sommar med Ernst? Det är ett favorit program i mina ögon. Älskar egentligen alla renoverings tjoflöjsans Men just sommar med Ernst tycker jag är ett lugnt och harmonistiskt program medans andra program av samma karaktär upplevs stressigt. Vad tycket ni andra?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0