BVC, Jobbiga dagar & Mjölkfritt.

Idag var det dax för BVC igen, var två veckor sen sist. Var rädd för att hon inte hade gått upp ordentligt efter dessa jobbiga dagar hon haft nu. Men jag kan va lugn, hon hade gått upp bra. Närmar sig 6 kg nu min lilla (stora) tjej. :) Tänk er 8 veckor och väger 5900 nånting! :)

Snuttan har haft några jobbiga dagar nu på senaste tiden. Får riktigt ledsna perioder, skriker hysteriskt och ska bara vara nära, nära en. Har funderar mycket på vad jag ätit, men hur jag än ändrat så har inget hjälpt.
Så idag fråga jag om det kunde va mjölk hon var känslig mot och det kunde det tydligen vara så från och med idag är det mjölkfritt som gäller! Måste verkligen läsa på allt! Finns ju mjölk i så mycket.... Suck... Men vad gör man inte för dom små.
Så inom några dagar skulle vi märka skillnad. Fast jag inte vill att hon ska vara känslig mot mjölk så hade det varit en befrielse om hon är det. Vill inte att hon ska ha ont mitt älskade hjärta!

Så håll tummar och tår att hon snart mår bra!



Kommentarer
Bea

Hoppas det hjälper med mjölkfritt. Inte roligt när de små har ont.

Svar: Det gjorde de ju dock inte! Så har börjat äta det igen.
Theresé Lindholm

2013-08-01 @ 20:12:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0