Dopet...

Hade vi i lördags..
Fint väder hade vi och Minea var jätte duktig trotts sina ordentliga magknip!! Som hon skrek imellanåt :( Riktigt panik skrik, lägg på en stressad mamma på det så måste jag säga att det ändå blev lyckat!

Fick massa fint som fortfarande ligger ihop packat på vardagsrums bordet.. Har inte haft ork att fixa med det än... Men det kommer! :)

Vi fick tagit alla bilder utom på Jockes familj och ensam bild på Minea i lördes, men de åtgärdade vi i söndes. Så nu är alla måsten gjorda.

Just nu ligger älsklingen å sover på mig, så får se hur länge jag är fast här i soffan.

Ser att vädret är på topp idag med :) Hoppas på att kunna gå ut en sväng senare idag.

Stor kram till er alla!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0