Min kära dator!

Efter mello ikväll blev jag sugen på att sitta å lyssna på musik via spotify!
Sagt å gjort, jag startar min kära dator och börjar lyssna!
Efter ett tag så börjar den låta konstigt och bilden blev helt blå!! Sen så poff, så var den avstängd!
Blev sketa rädd ju!

Så nu är den avstängd och jag är på jakt efter en ny. Var ju som sagt på expert å han som vi prata med sa att en bärbar "lever" i två-tre år!
Kommer inte ihåg vilket år jag köpte min, men jag vet att det var i Dec månad iaf! Å jag har haft min dator länge! Så det kanske är dax att införskaffa sig en ny eller helt enkelt lära mig att jag bara har telefonen.

Men jag får fundera ett tag till :))

Nu ska jag sova! God Natt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0