Ny Design...

Har funderingar till en ny design på bloggen... Men så ska ju koderna ha ändrats lite har jag läst... Så jaf vet inte om jag vågar på mig att försöka....
Tänkte ta en stansard mall och göra om den lite... Ändra färg å så.. Men vågar man? :)
Får se.... Ska i alla fall först installera word på min dator.. Har ju inte gjort det än, sen jag köpte denna datror..

Har ju knappt användt den... (skäms)
Så det är la tur i oturen att inte iphone appen fungerar... :)

Så när babe kommer hem, ska han få hjälpa mig att installera word... För själv vågar ja inte.. tar väl sönder hela skiten då!! Feg som jag är!!

Senare idag kommer nog yasse Basse på besök :)) Ska bli super myys!

Pussen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0