IW :))

Som många av er redan vet så tränar/tränade jag mycket på friskis och svettis! Men av olika anledningar, så som sjukdom och flytt bland annat, så har träningen varit lite åtsidosatt ett tag! :( Inget jag mår bra av för fem öre!
 
Men jag fungerar så, att även om jag vet hur BRA jag mår av att träna, så blir det inte av att jag ger mig iväg på grund av att jag lätt blir en soffpotatis gånger hundra! Och det blir så himla jobbigt att ta mig dit... Att få tummer ur rövenm.m!!
 
Men igår kom jag iväg! Och så jävla underbart det är! Älskar framförallt IW (Indoor Walking)!! Har ni inte provat, så gör det... Men ge det ett par gånger innan ni ger den slutgiltiga dommen! För i början tyckte jag inte alls att det var något.. Men när man kommer in i det och bara kan njuta utan att tänka på vad man gör.... mmmm Lovley!!
 
Så jag rekommenderar er varmt att prova några gånger :))
 
 


Kommentarer
feztis

Skönt att dagen var bra, men regnet hade ju kunnat få vara någon annanstans ;) Ha en fin kväll nu!

2012-06-27 @ 19:55:29
URL: http://feztis.blogg.se
Linda - 3barns tvillingmamma

Vad fint du har gjort på din blogg.

Å superfint skal till iphone! =)

Jag är likadan när det gäller träningen. Har haft ett ofrivilligt uppehåll jag med, sen drar man sig för att gå dit men när man väl har varit där så vill man inget annat än dit igen å igen.
jag kör spinning, IW, body combat, crossfit bla!
Kram

2012-06-29 @ 09:31:56
URL: http://lindabt.blogg.se
Linda - 3barns tvillingmamma

måste bara testa om detta funkar med med att signera som inloggad på blogg.se

2012-06-29 @ 09:32:22
URL: http://lindabt.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0