Usch då!

Så dålig man är på att blogga!! Har om jag ska vara ärlig tappat lusten! Tänker ofta att "detta vill jag blogga om", men de slutar i alla fall med att ja inte orkar eller bara struntar i det!
 
Men jag tror att det kommer tillbaka... Alla har vi ju svackor ;)
 
Har idag vatt och shoppat ett nytt bord och fyra nya stolar till vardagsrummet! ;) Var ute på blocket igår och såg att ett par kompisar till oss skulle sälja sitt bord och stolar... :) Har alltid gillat det... Å dom sålde det billigt! Så tills vi hittar något annat duger det mycket bra :)
Sluta i alla fall med att dom kom hem till oss och grilla... Mysigt som bara den :)
 
Så nu sitter jag vid en dator och J vid en annan! :)) Har ju semester... Så här lär vi sitta ett tag till!
 
Sov Gott mina vänner!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0