Storytel.se

Vill återigen tipsa om en perfekt app till iphonen eller sin android mobil! (Går även att lyssna i datorn).
 
Har provat den när jag städat, fixat i trädgården och varit ute på lång promenad! ;)
 
Man betalar en månads kostnad och det finns tre att välja mellan. Antingen betalar man 89 kr månad för en bok eller 169 kr för hur många böcker man vill i månaden, eller 890 kr i halvåret, även då får man lyssna på hur många man vill!  ;) Finns även olika alternativ för betalning!
 
Vill ni prova på att lyssna på en bok, så kommentera med er mejladress, så fixar jag så ni får lyssna på en gratis valfri bok. När ni lyssnat klart är ni inte bundna till något mera. Allt är helt gratis ;))
 
 
Tryck på bilden för att komma till storytels sida!
 


Kommentarer
feztis

Ja, absolut håller helt med dig!!

Jag läser periodvis och när jag väl är inne i en "läsperiod" så kan jag läsa 5-6 böcker och sen kan det dröja flera månader innan jag sätter mig med en bok igen :p

2012-07-12 @ 18:21:00
URL: http://feztis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0