Ebbarp

I söndes var jag hemma hos min älskade pappa och hälsa på, skulle även lämna av älsklings klyv som vi haft förvarad på ett annat ställe.
Blev goo fika, skit prat och bara en massa mys i "värmen".... Där det inte blåste var det varmt i alla fall :) Sluta med att vi var där hela dagen, fixa med ett kylrum och hjälpte farfar med hjullastaren m.m.
 
Ibland funderar jag på varför jag inte bor på landet :) Älskar livet där, så lugnt och fridfullt... Är ju uppvuxen på landet, så jag kommer nog alltid tycka det är speciellt och mysigt <3
Men samtidigt är det skönt att bo i lilla laholm, nära till det som man behöver! Och slippa allt flängande! :) Så nån gång i framtiden så kanske man flyttar utåt igen.
 
Bilder från mitt hem hos pappa <3
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0