Buzzador

Jag har under en längre tid varit meddlem på buzzador.com. Har tagit lång tid att komma med i en kampanj, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge :) Är det inte så man säger?
 
Som Buzzaor får du möjlighet till att prova på tjänster och produkter gratis, vissa kampanjer kostar och då står det klart och tydligt. Men du får köpa det  till ett kraftigt reducerat pris, oftast 50 % lägre än i butik.
Sen ska du ut och buzza om produkten/tjänsten som du får prova. :) Prata med vänner, kollegor, skriva om det i sociala medier m.m. Allt för att sprida om hur just nu tycker och känner om produkten/tjänsten. 
 
Låter det intressant? Tryck då HÄR och registrera dig! :) (Mitt användarnamn är isset)
 
(Om du trycker på HÄR hjälper du mig att få mer poäng ;) Det skulle göra mig jätte glad!)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0