Äntligen ;)

Äntligen har jag fått erbjudande från buzzador, som jag dessutom har fått lov att vara med på! :)) Och till råga på allt är det två olika kampanjer! :))
 
Kampanj 1:
 
Jag har fått möjligheten att prova Oral-B TriZone 500! (Fick köpa produkten billigare än i butik).
Hämtade ut paketet idag, så jag har inte hunnit prova den än. Den står och laddar för fullt! Förhoppningsvis ska ja prova den ikväll.. :) Annars blir det imon. Återkommer om några dagar vad jag tycker!
 
 
Kampanj 2:
 
Har även fått möjlighet att prova ljudböcker från storytel.se. (Gratis)
 
 
Njut av ljudböckerna direkt i din mobil!
Det du behöver är:
- En iPhone eller Android
- Datapaket med Frisurf
- Svenskt mobilnummer
 
Har än så länge prov lyssnat på några böcker när jag diskat och fixat här hemma. :) Men jag kommer lätt in på andra tankar och glömmer av att lyssna. Så ibland har jag missat massa! Så för min del gäller det att ligga ner avslappnat och lyssna! Tänkte prova detta på semsestern!
 
Vill du prova att lyssna på en bok från storytel, så lämna en kommentar med mejl adress, så fixar jag det gratis åt dig! :))
 
Har du haft din mejl adress registrerad på denna sida innan, så går det inte. Utan du måste vara helt ny på det.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0