Gårdagens Myys!

Klockan ringde halv åtta på morgonen, upp fixa sig, äta frukost, gå med hundarna.
Sen körde jag och lämna Jocke hos min pappa, dax för nyårs haren :) Medans han jaga begav jag mig till halmstad på jakt efter nya gardiner. ;)

Efter halmstad och jakten, åt vi hos farmor och sen åkte Jocke å Farfar iväg en runda, så då passa jag och farmor på att vandra en sväng med hundarna i det vackra vädret! :)

Min farmor tycker inte om att vara med på bild, men dessa godkände hon att ja sparade, å ni ska bara veta vad vi skratta! Tårarna rann!

Älskade Farmor ;)


Älskade Farfar:


Å till sist jag och Farmor:


Ja jag är 25 snart 26 år! Men skiit va rolig denna appen är! Älskar den!! Ha ha ha ha

Sen vidare hem och fixa sig för nyårsfirandet, kan påpeka att ja var väldigt trött vid denna tidpunkt!

Jag, älskling och hundarna firade nyår med Jockes föräldrar, åt god mat, (trerätters) och mös massor. ;)

Förrätt, Skagentoast:



Varmrätt, inbakad fläskfile med potatis och sallad:



Efterrätt, Pannacotta:



Vid tolvslaget gick jag och älskling ut i trädgården med våra hundar. Theo älskar fyrverkerier, eller ja tror att det är en skräckblandad förtjusning han har! ;)
Men ute ska han va, annars står han vid dörren och bara gnäller... Ut vill han! Knasiga hund!
Dacke däremot han var inte rädd, men han gilla det inte heller, han var med osäker... så det sluta med att jag och Theo var ute själva och kolla på späcktaklet! ;)

Hemma vid ett tiden ungefär! :)

Hade en så lugn å mysig Nyårsafton! Har tröttnat en del på festandet å allt det dära! Så detta passa oss alldeles utmärkt!



Kommentarer
Amanda

Haha jaa, får se om jag lycka hålla mina :)

Hoppas du fick ett bra slut på året :)



Kram.

2012-01-01 @ 15:22:42
URL: http://paaanda.blogg.se/
michelle

ÅÅÅ mummms. Den där efterrätten såg god ut. Gott nytt år på er <3

2012-01-03 @ 00:29:11
URL: http://miche.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0