Hackspättar!

Som jag skrivit innan har jag semester igen.. En och en halv vecka kvar! Gör inte ont alls!! ;)
 
Men varje vardagsmorgon klockan sju, kör två hackspättar igång! ;)) Har två snickare här som bytar fasaden på ena gavlen av huset ;) Blir sååå fint, så de gör inget att dom väsnas! Vi kommer upp i tid och kan ta vara på dagen på bästa sätt! Alltid något!  
 
 
Imorgon ringer klockan tidigt. Är dax för den årliga bocka premiären igen! Å visst jag jagar inte, men min kära sambo gör! Å alla som känner honom vet att gå upp på morgonen är inte hans starka sida!
Så jag vaknar måånga gånger under den timmen klockan ringer... Det brukar sluta med att jag puttar (läs slår) till honom några gånger innan han kommer upp!
Men vad gör man inte för den man älskar ;) <3
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0