Fika ;)

Härligt med semester! Har ju soligt och varmt med ju. Så av mina två och en halv veckas semster har en och en halv vecka varit varm och solig! Riktigt härligt! ;)
 
Idag har jag vid två tillfällen haft fika gäster! I eftermiddes var mina goa grabbar från jobbet här. Dom var ju nyfikna på mitt "nya" boende ;) Plus att jag fick bjuda snickarna, våra hyresvärdar och fina Angela på hembakat. Uppskattat som bara den. Fick även en jätte fin blomma av mina jobbe grabbar! <3
 
 
 
Sen nu ikväll kom mamma och syster på fika besök ;) Då bjöd jag på en kladdkaka! Tro inte att det var nån som var sugen på det inte!
 
 
Som ni säkert redan märkt är jag inte jätte duktig på det här med bloggandet! Men jag hoppas det kommer tillbaka! :)) För kul tycker jag det är!
 
Ha en toppen kväll!


Kommentarer
Angela

Och mumsigt värre var det, tack! :-)

2012-08-22 @ 07:42:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0