Höst.. brrr...

Som det blåst idag, fast det har ju inte vatt kallt.. Men höst låter brrr.... Å det är brrrr......

Dagen har bestått av jobb och sen möte efter jobb, så ja var hemma sent idag... så kvällen har gått i ett... :) Me like...

Igår åkte jag till friskis och körde mitt första ki pass på flera år... Å jag älskade det! Kände igen många rörelser... så det ser ljust ut att ja ska hänga med! Men när näst sista låten höll på för fullt och vi skumpade rundor, fick ja värsta illa mående attacken!!! Fick gå sakta ut te omklädningsrummet och sätta mig å koncentrera mig på att andas... Toan var ju givetvis upptagen!!
Men jag förstod snabbt att ja fick ge upp och bege mig hemåt.. Tog tid att ta sig te bilen och sen fick ja köra ganska sakta hem med...
Väl hemma spendera jag låång tid på toan, men kräkte gjorde ja inte.. Efter många om och men kom ja in i duschen och sen rakt in i sängen..
Efter en timme där, släppte det och sen har de inte vatt mer... Men... Hahaha... Får faktiskt skylla mig själv, en timme innan passet börja hade ja ätit kvällsmat som bestod av kina mat... Som blev över sen i söndes... Så de e ju inte så konstigt att ja blev dålig! Knasiga jag!! Hahahaha

Ja ja, man lär sig av sina misstag... :)

God Natt önskar ja er alla...


Kommentarer
sandra

sv: hehe det kan jag tänka mig :)



Hösten är ju så mysig!

2011-09-14 @ 00:18:18
URL: http://sandraluukinen.blogg.se/
thesswester - inte som alla andra

grymt fin design :)

2011-09-14 @ 12:12:55
URL: http://thesswester.favs.se
sanna och wilma

Vilken fin blogg du har! :-)



har du haft en bra dag?

kram♥

2011-09-14 @ 21:19:39
URL: http://tobelieve.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0