Trött...

Är mitt förnamn idag eller man kan säga nu för tiden. Sen de börja mörkna så har jag varit ständigt trött!
Men de e ju det som kallas höst.

Men bra mår jag! :) å De e skönt! Har haft sådana deprisioner under höst perioden innan, men förra hösten och än så länge denna höst, har ja inte känt av det. Å de e sååå skönt!

Jag och älskling ska om nån vecka, förhoppningsvis, bli jätte bebisar i sparkdräkt!! Hihihihi har beställt en varsin ziperall! :) ska bli sååå mys att gosa ner sig i den.
Jag köpte en lila och älskling en svart! :) ha ha ha Kommer se förjävliga ut, men ack så gött det ska bli!

Har idag efter jobbet städat och satt upp en spegel. Min lilla skit gris te sambo och hans skit gris te kompis har skitat ner här hemma under dessa två dagar. :) Har ju vatt älg jakt. Fullt med grus och disk och grejer överallt. Då mår ja inte bra, blir typ stressad som bara den.
Men nu är det åtgärdat, plus att spegeln som ja fått av syster är uppe. så nu mår ja bra igen. :)

Kvällen ska spenderas i soffan med ljus tända. :) blir tv mys resten av denna dag.

Puss



Kommentarer
Millah - väntar första barnet ♥

JO ibland är det verkligen jobbigt, speciellt när man verkligen int har någon lust att ställa sig och laga haha :) Men men äta måste man.. Kram

2011-10-11 @ 19:40:42
URL: http://millahoman.blogg.se/
Millah - väntar första barnet ♥

jo "tyvärr" så måste man ju det :)



Jo riktigt spännande men har verkligen inte den blekaste om det är en flicka eller pojke.. Eller tror det är en pojke men ändå en flicka haha nee svårt :) Kram

2011-10-11 @ 19:52:42
URL: http://millahoman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0