God kväll!

Sitter hemma i soffan och myser med min filt! Är trött som bara den!

Är super nöjd över min nya frisyr! Å jag har idag shoppat lite till mig själv! Wiihoo! :) Haft en myys dag med min fina vevvelina! <3

Jag imorse:


Jag innan klippningen:


Jag efter klippningen med mina snygga nya brillor:


Tänkte även visa vad som inhandlats idag!


Är super nöjd över dagen!! :) Och just det.. Tack mina ex arbetskamrater för presenten jag fick när jag sluta!! Köpte solglasögonen och det svarta rosett armbandet! :)

Å jag lever, ni lever.. Sicken tur att jorden inte gick under idag! Va nog lite felräknat!! :)

Önskar er alla en trevlig kväll!


Kommentarer
Mamma

Vad fin du blev min underbara tös, love you puss

2011-05-22 @ 10:39:58
Johanna

Snyggt! det klär dig :)

2011-05-22 @ 11:37:38
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Michelle

snygg frisyr.. Passar dig asbra. :D

2011-05-22 @ 22:53:43
URL: http://miche.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0