Något nytt! :)

Är denna vecka med i en stegräknartävling med Simona och Yasse.. Ska ha på oss stegräknaren hela dagen, från det att vi går upp tills vi lägger oss! :) Sen fatta jag det som att det ska vara en tävling mot en själv.. Å de hoppas jag.. Annars får ja problem! :) Dom är såå hurtiga och är ute å springer, spelar fotboll, gymmar å går en massa... Hahah

Jag får kämpa denna vecka! Hejja Mig.. Hejja Oss!! <3

Har idag varit hos Sheela.. Vågen visa 0,3 kg minus.. Bättre än inget.. Men nu är det ny vecka och nya tag!

Puss


Kommentarer
∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

det är en tävling mot sig själv gumman, ta´t fint tös =D

denna veckan köööör viii!!!!! WALK ON BABY!!

kolla upp din bästa vecka nu! t.ex förra va heeeeelt OK =D

2011-03-14 @ 17:53:45
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0