Min Vecka :)

Så då var det dax att köra igång "veckans träning" igen... Har haft ett litet uppehåll... Har ändå vatt ute å gått men inte dokumenterat det så noga.
Så mina steg jag redovisar här är dom jag varit ute med hundarna och gått. Har asså inte på mig stegräknaren hela tiden.

Måndag: 14 877 steg

Tisdag: 13 206 steg + Aqua Arobic

Onsdag: 14 943 steg

Torsdag: Mellan 7000 - 8000 steg

Fredag: 5 541 steg

Lördag: 11 226 steg + indoor walking

Söndag: 17 732 steg

Så denna vecka är absolut godkänd! :) Imon är det dax för Sheela igen.. Men viktminskningen står still.. Är inte mycket som rör sig! Har snarare gått upp lite.. Men de handlar om ett kilo eller så! Men ändå!! Får se hur det gått imon! :)

Jag tror på mig själv och är riktigt stolt över mig själv! Å den känslan är underbar <3


Kommentarer
Erika(jyringen)

sv.ja sist hoppas vi verkligen inte på..helst före danmark oxå :)

2011-03-13 @ 21:08:00
URL: http://jyringen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0