Min lördag...

Började med att klockan ringde halv nio.. Men av någon anledning kom jag inte upp förräns kvart över! tröttis var jag!! :)
Frukost och träning stod på schemat på förmiddagen. Var sedan tvungen att efter träningen, med mitt "snygga" Jätte röda fejs besöka apoteket!! Var ingen rolig upplevelse.. Så aldrig mer!! Hahahaha

Var ju även vevvis fördelsedag igår, så de var bara att köra hem, duscha och sedan bege mig ner till henne! Spendera hela eftermiddagen i Vevvis + familjs sällskap!

Så Grattis i efterskott önskar jag dig snygging här på bloggen! <3



Sen vid åtta på kvällen gick jag och älskling hem till Citte och Therese.. Deras dotter var frisk och ingen anann hade blivit dålig! Så vi tog en chansning! Drack vin och amarula och bara mös! :)

Hemma igen tjugo över tolv, men eftersom klockan skulle fram en timma så blev klockan snabbt tjugo över ett!

Idag har ja inte gjort mycket vettigt! Behöver dammsuga och städa toaletten, finns även massa tvätt som behöver tvättas! Så hittar jag bara orken vet jag vad som behövs göras! :)

Önskar er alla en underbar söndag! <3


Kommentarer
william

fin bild^^^^

2011-03-27 @ 18:39:54
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Evelina

Tack så mycket Tess :D



Och tack så mycket William :)

2011-03-27 @ 19:16:14
URL: http://vevvelina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0