Måndag :)

Igår upptäckte jag dessa i min trädgård!



Vååår :) Dessa blommor gör en lycklig!

Så idag har jag varit ute i trädgården och räffsat löv IGEN!! Men så är det när man har grannar som inte räffsar upp sina löv!! Utan låter dom ligga så dom blåser in till mig! Bekvämt för dom är de ju! Men JAG då!! Sjukt irriterande!!

Har även städat, storhandlat och vatt ute på mina lång promenixer! :)

Så nu ska ja njuta av mina tända ljus och kvällen! :) Å vet ni vad!? Imon jobbar jag mitt sista pass på mitt ena jobb! Lyckorus!! Från och med onsdag tillhör jag Dagcenter! Wiiiii :)

Puss puss


Kommentarer
Danielkl.com

Alltid härligt med vårtecken! =D

2011-03-29 @ 09:15:20
URL: http://danielkl.com
Lami

Hej, fin blogg du har! Om du har bloglovin så släng in en kommentar, när du följer mig så kommer jag genast att följa dig tillbaka :)

2011-03-31 @ 22:29:15
URL: http://iratherdrinkthantalk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0