Lill-lördag :)

Två dagar kvar till helg! Gillas :)

Har idag jobbat mitt näst sista fritidspass... :) Även vatt på banken en runda och gått igenom mitt pension sparande och min ekonomi i övrigt. Såg bra ut! Han tyckte dock att jag borde spara mera.. så hej då slösa och hej spara! :) Får se hur det går... Hehehe

Nu hade jag tänkt ta en dusch, så ja e klar till 20.00.. Först arga snickaren, sen Greys anatomy och till sist off the map! Onsdag mee Löööve <3

Vad är era favorit pogram?
Jag vet att jag har några som klickar in sig ibland på bloggen.. så kom igen nu.. svara på min lilla fråga ;)

Ha en underbar kväll!


Kommentarer
Michelle

Onsdagar e bra dagar vad det gäller tv. Tittar med på Greys, of the map och ibland på arga snickaren. Å på tisdagar tittar jag på Desperate housewives. :D

2011-03-24 @ 14:01:00
URL: http://miche.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0